Längtar efter henne!

Nu är jag hemma igen! Nu är det mesta klart i Sandviken och hitflyttat å nu kan vi börja vårat gemensamma liv, på riktigt!!
Jag har sett fram emot det här, jag älskar att bo med Helena. Hon är underbar på alla sätt och vis.
Hon är klok, vacker, sensuell, rolig, glad, hjälpsam och oerhört snäll
Det är den bästa flickvän jag någonsin haft och jag tänker hålla i henne hårt!! (Jag ska göra allt för att du ska vara lycklig!)

När jag kom hem så hade Älsklingen gjort en matlåda till mig! och på bordet låg ett fint skrivet kort och ett paket!
Jag måste ha gjort någonting väldigt bra här i livet, som får vara med henne!
TACK älskling! jag älskar dig!

Igår blev det utgång för mig i Sandviken. Jag och mina vänner tog en sista krogrunda. Det var så roligt, så roligt!
- Är nog en av de roligaste gångerna på krogen i Sandviken, skulle jag tro!

Jag fick en avskedspresent av Jenny, en mugg som det står en fin liten text i. Vänskaps mugg. hihi! Det var så sött, tycker jag!
Ellie kom och våldgästade mig mitt i natten, sen dagen efter så åkte vi till valbo köpcentrum, vi körde även vilse. hahaha!
Av henne fick jag en fin t-shirt!

Nu ska jag slänga mig i duschen!

Kom hem nu älskling! Jag längtar ihjäl mig efter dig!!!!!



Är hon inte sööööööt?!

Kommentarer
Postat av: My

Vilka gullungar ni e!! :)



ja Helena e söt

(så fick ni svar på frågan under bilden med)

2009-02-26 @ 22:20:51
Postat av: Nanni

haha! ;-) japp japp :-P

2009-02-27 @ 08:28:27
Postat av: jessica

ja helena är söt

2009-02-27 @ 10:15:52
URL: http://jessicalejonhearth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0