Sandviken

Nu är allt fixat!:) på tisdag åker vi till Sandviken:) tjohooo......det enda som känns ångestladdat är tågresan med hundarna och massor av packning, men som tur är har vi superduktiga hundar som knappt gör något väsen av sig, och packningen ska ju bara in på tåget o sen ut igen;)

På torsdagen bär det av till Säfsen, sedan kommer vi att stanna i Sandviken över jul o nyår!:)
Mina skolböcker får minsann följa med så att jag får passa på att plugga emellanåt....
Är första julen jag firar någon annanstans.....förutom de två jular jag jobbat då.. men första julen tillsammans med någon jag är tillsammans med, ska bli hur mysigt som helst!!!!!!!!!! :)

/H

Kommentarer
Postat av: Angelica

ja det kommer att bli så mysigt!

så mys att du och jag ska få våran frsta jul ihop! :)

jag älskar dig!



kyss!

2009-12-10 @ 07:52:27
Postat av: Tess

Ha en underbar jul och nyår!

Haha och packningen löser sig alltid, jag vet inte hur många barn/barnvagnar/väskor jag kånkat in på tågen i mina dagar.



Puss och kram

från en-som-hade-två-blåa IKEA-påsar-en-kappsäck-en-tårta,-en datorväska-och-en-lånehund-på-tåget-från-Ösd-till-Stockholm!

;)

2009-12-10 @ 19:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0