lite update från säfsen!

Vi har varit i säfsen med mina föräldrar och med släkten.
Mina föräldrar och min moster o hennes man firade 20år som gifta!
Vi hade det så underbart bra!
Vi åkte bräda, bastade, mamma gjorde så god mat och vi drack gott!
Denna resa blev vi alla barn bjudna på! Tänk så snällt!
- TACK mamma och pappa, ni är underbara!!
Här kommer lite kort från våran underbara resa!

Påväg till backen


Framme i backen och jag är glad!


Påväg upp i storbacken i sittliften


Utsikten från sittliften


Uppe på berget, nu ska vi bara neeeeer!






Lite mer utsikt




Vå åt och drack också. Hade det såå mysigt!


Hela familjen och släkten


saaaanktaa luciiiiiiiaaaaaa!


Galenpanna, ja alltså spelet ;)



GRATTIS mamma o pappa, 20år som gifta! och lika kär än idag ;)


Just ja!
Dom första som provade bastun var....



/Angelica



Kommentarer
Postat av: Helena

sååååå supermysigt älsklingen min!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!kyss

2009-12-23 @ 18:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0