Goddag:)

Nu på förmiddagen har jag varit hos Carro och hälsat på en sväng...så Xerox har fått ensamträna lite, för snart blir det dags för han att klara sig längre hemma, men han sköter det toppen när han är hemma själv redan nu:)

Här är sötnosen Tilde!!!


Carro, Elins bebis Leeah, och Carros Tilde!




Älskling jag är babysugen;)




För övrigt är jag otroligt trött på en viss människa som är otroligt egoistisk och inte tänker på att hon förstör för andra....  När en vän ger henne så mycket och litar blint på hennes ord, sviker hon utan att tveka och sätter sin såkallade bästa vän i skiten... är det vänskap? Nej, jag skulle kalla det stöld av något som inte är ditt....Hoppas du får vad du förtjänar och att du kommer inse ditt misstag i efterhand!!







Nu så väntar jag på att Lina ska komma och fika och snacka lite strunt med mig!

Sänder massa positiva tankar till min älskling som jobbar nu, du är det vackraste som finns, det bästa som någonsin hänt mig! Jag älskar  dig!!

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0