Kalla mig EGO!

Ja vad säger man?!
Jag joggade runt lillsjön i morse efter att Helena gått till skolan och jag kan konstatera EN sak.. den kommer längre ner vid bilderna, saken jag konstaterat väldigt klart idag!
Jag tog mig runt med nöd och näppe!
Fy fasen vilken DÅLIG kondition jag har gott folk!
Jag måste sluta röka och börja med min kondition!
Så nu blir det konditoins träning det mesta!
Det kändes rent utsagt förjävligt att springa, jag HATAR att springa!
Det är det tråkigaste jag vet!!!
Högröd i ansiktet och flåsandes som en varg mötte jag 2damer, jag låtsades som att det inte alls var jobbigt och studsade fram, så fort dom gått förbi så började jag flåsa igen. hahah! tänk hur man gör egentligen!
Vägrar erkänna sin dåliga kondition, inför ett par helt, för mig, okända tanter!
Hur som helst, när jag väl hade tagit mig runt hela lillsjön, jag VÄGRADE stanna, för då hade jag aldrig börjat springa igen, så mötte jag samma damer som innan, dom sa " OJ är det andra varvet?!"
nej svarade jag.
"men mötte inte vi dig nyss?"
jo, svarade jag..
"OJ va FORT du har sprungit!!"
Då hade dom inte ens kommit halvvägs runt sjön, så då lyfte jag lite på hakan och log!
Kände mig stolt! Jag fixade ju faktiskt det här!
Imorgon blir nästa tur, om jag orkar! ;-) haha

så till konstaterandet...

- Bara för att man ser vältränad ut så betyder det inte att man verkligen ÄR det!!!!
(jag har helt ekelt fått grymt bra gener av mina föräldrar)...







/Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0