Förvirrad


Snacka om att vara aningen förvirrad idag... dagen började med att jag var säker att jag bokat tvättid kl 12.00, så jag tog med tvätten och gick till tvättstugan som var upptagen...jaha tänkte jag, men vad dum jag är det är ju den 31:a idag! (min nyckel hängde på den 30:e 17-22, tänkte inte mer på det) jaha tänkte jag, det var ju dumt...vi som måste tvätta idag. Jag gick hem, tog och gick till den andra tvättstugan där det var ledigt hela dagen den 31:a wooow, så jag tog tvätten och slängde i maskinerna och var oerhört nöjd över att fått en tvättid.

En stund senare kommer det en tjej och plingar på dörren och frågar om jag råkat ta hennes tvättid, jag kliar mig i huvudet och säger nej det tror jag inte, det är den 31:a idag och då var det ledigt hela dagen! Då säger hon att det är den 30:e idag och då blir jag ännu snurrigare och ber om ursäkt 3 gånger och säger att jag var säker på att det var den 31:a idag...men det var ingen fara sa hon, utan jag fick tvätta de maskinerna som är i nu...så får jag se om det är ledigt ikväll och är det inte ledigt ikväll så hade jag ju en tid ikväll i den andra tvättstugan som jag eventuellt gått miste om.....

Ja det här är inte likt mig som brukar ha stenkoll på saker o ting!!!Nu ska jag snart gå o ta ut tvätten och lämna tillbaks tvättstugan som jag råkade stjäla!

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0