En släng av bitterhet

Ja idag var då den där tentan som jag totalt missbedömde förra gången och mitt straff den gången var två poäng ifrån godkänt....vad som sen stog i vissa svar kan jag inte ens själv förstå, varför hade jag inte skrivit det som jag visste skulle vara där? Och idag på omtentan gick det ännu sämre, hallååååå vad är det där för någon fråga? fattade inte ens vad det stog på en simpel fråga- nej för jag hade låst mig! Så nu är jag förbannad på mig själv och bitter för att det nog inte gick så bra som jag velat....

Förbannad och bitter tar jag o Lina och börjar gå hemåt, förbi affären där hon köpter cigaretter och jag en fönsterskrapa då Lina utbrister - Du har nog valt fel karriär, du bore satsa på att vara hemmafru. Det som surrar runt i mitt huvud är nej nej, det är inget för mig efter att ha varit det en sommar, då skulle jag vara bitter á la Theres konstant! Nej jag är nog rätt nöjd med mitt kommande yrkesval;)

Nu så börjar min bitterhet sakta försvinna och jag tänker att det kunde varit värre, kunde ha varit medicin/kirurgi tentan jag kört på vilket hade lett till att jag inte fått gå ut på praktik nu...så man får väl vara nöjd ändå;) Nu är min bitterhet borta, hej Theres!;)

/H

Kommentarer
Postat av: Tess



Haha sådär ja, vad fint du framställer mig! Jag som inte ens är bitter längre utan är som en positiv sol.



Tråkigt med tentan. Men det löser sig säkert

2009-08-30 @ 17:22:45
Postat av: Helena

Nej jag vet men jag älskar när du är bitter:)

2009-08-31 @ 07:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0