Blåbär

Igårkväll var vi och hundarna ute och plockade blåbär!:) Vi plockade 2 liter, så nu blir det iallafall en blåbärspaj och sen fryser vi in lite så vi har:) Hundarna hade fullt upp i skogen med att leta blåbär, pinnar och massa annat bus! Xerox hittade annat snusk som han fick på sig, så han fick ta sin första dusch igår...gick alldeles utmärkt!:) Jag hade otroligt roligt åt min älskling, ingen kan som hon!! - Ja men söörrruuu man ska ju ut i skoga och plock lit blåbär, nog tuuusn måe man välan ha storstövlan och en snus under läppa. Jag älskar dina tokiga upptåg!*skrattar tills jag får ont i magen* Vi glömde både kamera o mobil igår, så inga kort blev det:( Angelica får lite sovmorgon idag eftersom hon ska iväg o jobba sen, hon är så duktig mitt hjärta! Nej, nu ska jag göra en blåbärspaj!:)

/H

Kommentarer
Postat av: Angelica

haha! ja och "du som trudde du blitt ihop mä en fotomodell".. HAHAHA!!!

Du är så rolig du med gumman!

Jag älskar våra stunder tillsammans!

blåbär måste vi plocka igen!

puss!

2009-08-13 @ 09:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0