Höst!

Herregud vad det var längesedan vi skrev någonting här ser jag nu..... får passa på att skriva lite nu när jag ändå är hemma och är sjuk...

Vad har hänt sen sist då!? hmm...Jag och hjärtat har firat 3 år tillsammans! <3
Än så har det inte blivit något hus, utan vi bor i en trea som vi trivs bra i...
Angelica pluggar till CNC-operatör och blir färdig innan sommaren! Jag jobbar heltid och trivs toppenbra, har världens bästa arbetskompisar! Vi har inte varit ledig något i sommar då jag jobbat på och Angelica pluggat, så vi har passat på att hitta på småssaker de dagar vi har varit lediga!:)

Min Phoebe, min lilla ögonsten har blivit påkörd, men jag vet att hon iallafall dog lycklig...
Nova har fått spondylos och äter medicinen och går på sjukgymnastik. Hon har blivit lite bättre, men får inte leka för häftigt osv....  Xerox har bara ställts ut en gång i år eftersom han blivit opererad för en knöl som satt vid halsen. Vi fått tillökning i familjen i form av en Kinesisk naken hund... beauty of xlnz Five sunny days, vi kallar honom för Iggy. Han är helt underbar och en tuff liten kille!:)


Beauty of xlnz Five sunny days



Xerox i strumpor!:)




Hjärtat och Hyttbackens Milton "Xerox" på utställning i Högbo



Nova, Xerox och Iggy




Forsaleden...:)


Phoebe...*saknar*


Min älskling har även tagit körkort det här året!:)



Jag och min systerson Walter! <3


Från kräftskiva hos Lena och Tommy



/Helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0