Long time....

Var toklängesedan vi skrev något här...

Jag har blivit moster till världens sötaste Walter! <3


Jag & Walter                                                           Älsklingen & Walter



Igår såg jag en så otroligt bra film....Mr. Nobody, kan verkligen rekomendera den...jag kommer att se den igen!!!! Varje litet val man någonsin gjort har gjort att man hamnat just där man är nu... :) Idag jobbar mitt hjärta...jag tog en långpromenad med hundarna på morgonen....så mysigt och jag älskar att se hur de plumsar runt i snön:) tänk att lilla Xerox snart blir 2 år, herregud vad tiden går fort...

Jag tar examen 14:e Januari..Vi planerar steg för steg för vår kommande flytt....på något konstigt vis har detta bara känts som ett "busstopp" i väntan på att jag ska bli klar med skolan...men nu snart känns det som vi kan börja göra allt det som vi drömmer om:) Det känns som det här året kommer bli ett spännande och händelserikt år:)


Du & jag <3



/Helena

Kommentarer
Postat av: Lilly

Åh tjejer, jag ler stort när jag läser detta inlägg... ;) Ni är så fina tillsammans. Kram och tanke från Lilly

2011-01-02 @ 13:17:15
URL: http://lillybilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0