tegelsten-plasmatv-kläder och födelsedag.

Igår var jag och Helena på stan. Jag handlade lite kläder till mig själv (för en gång skull) hihi.. och sedan handlade vi en ny tv! Så underbart!
Vi tog den på bussen hem, en 42tums plasma tv! kan ni tänka er? haha, ja vad gör man inte? ;)
Sen fick vi bära den en bra bit från busshållsplatsen hem, det kändes i underarmarna måste jag säga.
Väl hemma så kastade vi ut tegelstenen och satte på foten på tv:n, installerade den och kollade!
Helena ringde Hasse som lovade att hjälpa oss med sin slagborr (vi kan inte borra i betongväggarna själv här, för varken jag eller Helena äger en slagborr, men jag ska fasen enförskaffa en nu!) Han sa att han kanske kunde hjälpa oss samma kväll, men det trodde ju inte jag eller Helena att han skulle ha tid eller lust med.
Men vad tror ni inte han gör? Han kommer samma kväll, har med sig verktygen och fixar upp stativet till tv:n på väggen! Är han inte snäll?! Så nu har vi en vägg tv!
Gissa om det är skönt att gå från en tegelstens-tv till plasma? weeeiii!
Värsta bilden och värsta ljudet! bite me! schysst som fan! :D

Nu är Helena och firar Hanna, som fyller år. Jag kunde inte följa med. Tror jag håller på bli sjuk.
Konstig i magen, mår illa och har ont i huvudet. Vill ju inte smitta någon heller.
Hoppas dom har trevligt iallafall :)
och GRATTIS HANNA på din dag!

/Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0