Det finns inga dåliga kläder...bara dåligt väder... eller??

Skitväder är det idag! Det regnar och regnar, lika var det igår!
Jag är förkyld igen!
Helena är också lite krasslig.. huvva!
stackars oss!
Tur vi tar hand om varandra! :)
Det finns inga dåliga kläder, bara dåligt väder...sägs det ju?
Men om man inte tänker på att ta på sig bra kläder då?
Det var grått och mulet, regnet hängde i luften, det var kvavt och dimmigt.
Ut med hundarna skulle vi ändå, runt lillsjön kom vi överräns om...
Efter den promenaden så gick vi direkt till COOP och handlade lite mjölk..
Jag gick in och Helena väntade ute med hundarna och cyklarna.
När jag är påväg ut så ser jag att hela himlen har öppnat sig!
Jag springer från COOP upp till gräsplätten där Helena och hundarna står och väntar
Helena är dyngsur, Xerox står mest och ser sur ut och Nova har någonting på ryggen som
jag uppfattar som en filt - jag tänkte att "men guud, är det någon som har lånat ut en filt?
När jag kommer närmare så ser jag att det är Helenas palestinasjal hon har över ryggen!

hihi är Helena inte gullig så säg??

Jag frågade varför Nova hade den där på ryggen och hon svarar - ja men hon tycker ju inte om regnet!

hihi! söta vackra underbara Helena! :)

Nu är det snart dags för en film! Perfekt filmväder! :D

Älskar min underbara flickvän och våran lilla familj! :)


Nova och Xerox


Xerox




/A

Kommentarer
Postat av: lindis

haha, det heter faktiskt; det finns inga dålig väder, bara dåliga kläder :P hihihi !



pusssi !

2010-05-14 @ 14:50:34
URL: http://lindalofgren.blogg.se/
Postat av: mamma

Vilket gulligt kort!!!!!!!!!!!!

Jag älskar eran bäbiskatt!

2010-05-14 @ 18:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0