pölsakok

I förgår så var vi hos morfar och gjorde storkok av pölsa!
det var jätteroligt! och det blev så jäkla gott!!!!
Vi malde och donade och till det tog vi en öl och lite mer.. hihi..
Vi har även träffat Solin, morfars flickvän! Himla trevlig och fin tjej!

Helena har även gjort naglar, gelenaglar hos en vän till mig som jobbar med
sådant där. Helena fick det billigare än vad det egentligen skulle kosta, så det var
ju bra!
Blev jättefint! och en aaaaning sexigt ;)

Vi har inte hunnit sola eller badat under våran tid i sandviken fast det har varit
toppenväder! Vi har haft någonting för oss hela tiden!

Vi har även träffat min gudson! så underbart söt och fin liten pojke!
Träffade även Jennys andra ungar, Niklas och Henrik! älskar dom pojkarna!

Igår var vi och hälsade på uppfödaren till Xerox och hennes hundar + Mikaela och hennes hundar.
det var jätteroligt att träffa dom, plus Xeroxs syskon som är så fina!
Vi glömde kameran hemma tyvärr:(

Imorgon så ska vi festa och det blir kul, blir en rolig fest hoppas vi på! :)
efter det så blir det utgång...

lite blandade bilder.

morfar och Solin


Jag, morfar och Solin

Morfar, älsklingen och Solin


Skurit lök


Jag och Johannes



Älsklingen och johannes


/Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0