Syrrans & Urbans bröllop!!

I fredags gifte sig min syster & Urban! Det var ett jättefint bröllop! så nu bär inte jag och Hanna samma efternamn då hon numera heter Jonasson! Men jag har ju iofs inte tänkt att heta Jacobsson hela livet då jag har funnit ett efternamn som passar mig perfekt;)

Lite bilder från dagen:

Min andra hälft...det vackraste som existerar på denna jord...


I kyrkan...


Nygifta:)












Bröllopstårtan var gooood:)


Jag höll ett tal med...var toknervös men det gick bättre än jag trodde....

Kära syster,

Du är en av mina bästa vänner..

Jag har känt dig i hela ditt liv,

Jag har skrattat med dig,- åt dig

Jag har gråtit med dig,

vi har skrikit och bråkat,

men vi har alltid funnit vägen tillbaka till varandra,

för kärleken är störst av allt...


Nu har du funnit en man som du har valt att tillbringa resten av ditt liv med.

En man som jag vet kommer att ge dig den kärlek och lycka som du förtjänar,

-Din man.

Urban, jag är glad över att Hanna har valt just dig.

Jag önskar er all lycka i framtiden!

Skål på er, Herr & Fru Jonasson!




/Helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0