Helg

Var ett tag sedan jag skrev nu, men har haft fullt upp:)
Igår var det toppenväder så då passade jag på att sola lite (Totte ville bestämt också vara med).
När älsklingen slutat jobba cyklade vi ner till lillsjön och badade en sväng...sen tog vi en långpromenad med hundarna och höll på att bli uppäten av alla mygg!!!:( Jag som älskar att gå i skogen, men nu hatar jag det för de där hemska myggen..:(

Idag var vi trötta och gumman fick sovmorgon eftersom hon skulle jobba...:) Det finns ingen som är så vacker som henne på morgonen!!!!!!!!  Ikväll är det bio...vi ska se eclipse:) Längtar hur mycket som helst...älskar de två första filmerna!!!

I övrigt är syrrans bröllop om två veckor....och de väntar en liten pojke!!!:)
Så nu längtar jag tills han kommer i November!!!!


Spelas just nu:

Kommentarer
Postat av: maria jönsson

Bra låt

2010-07-03 @ 18:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0