Träning

Nu har jag och hjärtat varit och tränat, var hur skönt som helst och behövligt efter all julmat/nyårsmat;) Jag som var så glad över att jag gått ner i vikt, sen ska man då minsann äta upp sig, så nu är det bara att börja om igen....och det har jag Corrine och Stefan att tacka för;)

Här är bovarna i dramat;) :



men ack så söta:)


hittade en bild på mamma och Xerox när han var liten...sååååå söta:)


och pappa vill ju bara vara med sin lilla bubbla han...DÄRFÖR hittade jag inget kort på han o mamma tillsammans!

Nu är det inte allt för många dagar tills dom ska få åka på lite semester och må gott!:)

Imorgon börjar jag min praktik som jag ska ha i 10 v framöver:)
Nu ska jag ta min tekopp och krypa upp hos gumman i soffan och kika på lite tv...<3

/H



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0