storhandling idag

Idag har vi varit ute med hundarna på ängen. Det blev lek och bud och sök.
Helena hade sin första praktikdag idag, men hon gick bara någon timme idag och kollade hur det såg ut.
Men den timmen var trist, tycker alltid att det är tråkigt att vara hemma när Helena är borta.
Jag tackar gudarna för att jag har hundarna! :)

Annars så händer det inte så mycket, jag väntar fortfarande på en gastroskopi under sövning.
Försöker få dagarna att rulla.
Jag är ofta trött, därför får jag lite extra energi när gumman också är hemma.

Igår var vi och tränade, idag har vi ont i kroppen. Vi har lovat varandra en helkroppsmassage ikväll
och det är verkligen lockande nu!

Hade inget mer intressant att skriva idag, men ska lägga upp lite kort på voffsingarna :)
Kan även uppdatera att Xerox är nu 9månader och väger 45kg.

Ps. Idag ska svärfar skjutsa oss så vi ska få storhandla! :) Har så snälla svärföräldrar!







/Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0