rubrik?

Idag är det tänkt att vi ska träna lydnad med Xerox och Nova.
Det blir roligt.
Men tyckte att det blåste så kallt.. suck!
Bara att klä på sig så blir det nog bra!

Igårkväll blev jag så rastlös att jag inte visste vart jag skulle ta vägen
och det var bara skit på tv:n!
Dessutom hade jag sådan sprängande huvudvärk att jag inte kunde ta mig
till gymmet och inte heller ta ut hundarna med Helena när hon kom hem
från praktiken, hon fick gå själv och jag fick ligga och försöka vila bort
huvudvärken som inte släppte ens med alvedon.
Den gick över efter ett tag som tur var!

Imorgon ska vi äta ute, ska bli så mysigt! och gott!
jag ser fram emot imorgon:)

/Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0