Lördag och söndag!

I lördags bjöd Helena mig på mat ute, det var så himla gott!
Vi var själv i hela restaurangen också, så vi hade det såå mysigt!
Jag åt kycklig i kokosmjölk och röd curry med grönsaker och ris,
Helena åt fläskfilé i vitlök och jordnötssås (tror jag det var) med ris
och det var också så himla gott! Det var väl kryddat och vinet vi beställde in
var också lika gott!
Vi hade det underbart mysigt!
Att bara sitta ute, äta och dricka gott med den man älskar var så mysigt!
Vi kom även på att vi endast ätit lunch och så ute,vi har aldrig gått ut och ätit
middag!
Vi gjorde oss i ordning och Helena var så vacker!
Hon hade en svart klänning, högklackade skor och var så fin hela hon!
Jag var så stolt över att ha henne vid min sida!

Efter maten så gick vi vidare och tog en öl tillsammans, då kom även Helenas bror
och en av Helenas vänner.
Vi hade det trevligt och jag kunde inte sluta titta på min kvinna! ;)

Efter att vi tagit en öl så gick vi vidare till krogen, Helenas bror var även med där.
Vi dansade och hade det trevligt.

Sen tog vi taxi hem och tog ut hundarna för att sedan sova.

TACK Älskling för en underbar kväll! DU är den underbaraste jag vet, den vackraste
och den finaste på alla sätt och vis!

På söndagen vaknade vi med en sprängande huvudvärk och konstaterade att det blev lite
för mycket alkohol på lördagen.

På söndagei var vi hembjudna  till Helenas föräldrar där vi (som alltid) fick underbart god mat!
Helenas syster och hennes karl + hans son var också med, även Helenas bror!
Vi hade det roligt och återigen konstaterade jag hur rolig Hanna är! (Helenas syster)
Jag skrattade så åt en händelse som hon berättade så jag höll på börja gråta!
- Ni vet när man skrattar sådär så det knyter sig i halsen och man vet inte om man ska börja gråta eller om man kommer kunna fortsätta skratta!
Hon är rolig!

Önksar att vi kunde umgås mer med dom alla! Även Helenas bror.
Men det blir väl sådär, antar jag.
Alla har ju liksom sitt att stå i, man ses mindre ofta och saknar varandra mer.

Sen åkte Hanna och Ubbe hem tidigare än oss, då dom skulle lämna Ubbe´s son hos sin mor.
Då blev det jag, Helena, Helenas bror och hennes mamma och pappa kvar.
Vi spelade lite kort, och svärmor vann! (men nästa gång, dåå ni) ;)

Annars så har det varit lugna dagar sen i söndags, vi har inte gjort så mycket alls.
Helena var hos en skolkompis och gjorde lite skolarbete igår och jag var hemma och sedan
var jag tvungen att gå iväg ner till sjukhuset då jag hade ett besök där.
Efter det så knallade jag ner till arbetsförmedlingen och pratade lite med min handläggare.
Helena kom ner på stan och hittade ett par jättefina jeans på REA, dom satt så snyggt och jag
köpte dom till henne ;) snygg stjärt fick hon verkligen i dom! ;P

Nu idag så är Helena på praktik och jag har varit ute med hundarna i lite över en timme.
Så nu är jag trött, så trött och ska nog gå och lägga mig ett tag.
Vänta på Helena och laga lite mat.
Kankse beställa tvätt-tid också? Ja det måste jag göra! suck!

Annars har vi smidit massa hemliga planer, så vi får se hur det blir med det?
Ska nog fortsätta smida ytterligare ikväll ;)


Jag och gumman innan utgång



Älskar den här bilden på Helena! Så underbart vacker! MUMS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0