Godmorgon!

Morgonen började(som vanligt) med att Phoebe jamade för att hon ville ha mat sisådär vid kl 05.30....Angelica gick så snällt upp o gav henne maten så att hon skulle vara tyst;)
Sen vid 8.30 ringer alarmet och det är dags att gå ut med Nova och Xerox.... älsklingen sov som en stock och märkte inte ens att jag klev upp...*hihi*

Mår iallafall lite bättre, men förkylningen håller i sig såklart.....plus att mina visdomständer krånglar! Nu sitter jag och dricker te o sen ska jag fortsätta på boken jag började läsa igår...

Kom och tänka på Olivia, den hunden vi hade när jag bodde hemma hos mina föräldrar....hur lik hon och Nova är på sättet..så glada, genomsnälla....det värmer!!!


Olivia Newton John!*saknar*


Nova i somras


Nova älskar Phoebe!!!:)


Nova och Xerox när han var liten! Så bra förebild är hon!


/H

Kommentarer
Postat av: Angelica

vad fint gumman! Jag älskar dig!

puss!

2010-01-30 @ 10:18:05
Postat av: Jessica

KOm och tänka på din tatuering A ...helena du vet annika P hon gaddar ju och är skit bra ,ni kanske ska kontakt med henne om ni inte får tag i nån tid.,

krya på dig

2010-01-30 @ 14:18:19
URL: http://jessicalejonhearth.blogg.se/
Postat av: hannna

Jaa Olivia:) åhh hon va såå bra!! Visste du föressten att jag tog det där kortet kvällen innan hon togs ner?:(

2010-02-01 @ 18:49:15
URL: http://ubbeohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0