En till tatuering?

Helena är fortfarande sjuk. Stackars gumman!
Jag måste gå och handla.
Jag hatar att handla ensam.
trist.
Nova och Xerox gör ingenting alls idag.
Dom är alldeles för lugna, egentligen.
Nova har skadat trampdynan, hon blödde igår.
Idag blöder hon iallafall inte.
Får se till det.
Jag ska göra en till tatuering. På armen.
Min mamma kommer att döda mig ;)
Har inte beställt tid än, ska kolla runt lite först.
Här i Östersund fanns det inte tid förrän i Mars.
Orkar man vänta tills i Mars?
Ska kolla hur det ser ut med tider på custom illusion
i Gävle. Kanske går snabbare att få en tid där?
Jag tror inte det, men ändå..
Vad det är jag ska göra, det säger jag inte förrän
det är gjort, tänk om någon skulle sno min idé?!
Då skulle jag gråta blod!
Jag kan iallafall försäkra er om att det kommer att bli
ett konstverk, något vackert!

/Angelica

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag känner en som tatuerar privat och är duktig

2010-01-28 @ 15:10:49
URL: http://jessicalejonhearth.blogg.se/
Postat av: Angelica

Gör du? hur duktig är han/hon då? :)

Vill inte ha något kladd..



krama!

2010-01-28 @ 16:56:26
Postat av: Jessica

Ne du kan lägga till han på facebook jag har han som vän där kenny heter han

2010-01-28 @ 19:16:56
URL: http://jessicalejonhearth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0