Nya året!

Nyåret spenderade vi med Angelicas föräldrar. Vi åt gott, drack gott, tittade på tv och myste, både jag och Angelica var lite krassliga så det var perfekt:) På tolvslaget gick vi ut och smällde raketer och drack champange! Det var dock väldigt snöigt ute så man såg tyvärr inte alla fyrverkerier....

Corrine öppnar champangen (Som Stefan tidigare inne öppnade och var så nöjd att han hade fått till, då vi säger att den skulle öppnas ute...jaaaaahaa sa han och satte på korken igen).


Häller upp champange.


Corrine kollar på fyrverkerier och Stefan vill vara med på bild:)


Älsklingen, svärfar och jag


Älsklingen och hennes föräldrar


Jag och mina svärföräldrar



På nyårsdagen packade Corrine matsäck åt mig och älsklingen och skjutsade oss till Högbo där vi åkte pulka, promenerade till gamla herrgården och tittade, grillade korv och hade det jättemysigt!!!



Gamla herrgården, där det spökar.


Jag i snön.


Pulkaåkning


Älsklingen grillar korv





Xerox ute i snön


Fina Nova


Hundarna:)


Våran Xerox på snöbus


Vi önskar alla läsare en god fortsättning på det nya året!!!

/ Helena & Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0