avloppsrensning

Det slog mig i morse innan jag gick upp, att VILKEN underbar familj jag har!
Vilken underbar jul vi ar haft och även nyår och för att inte tala om resan till säffsen!
TACK för all god mat, trevligt sällskap, gott dricka och massa mer mat! ;)
Tack mamma och pappa!

Fick mig en lång sovmorgon idag!
Gick nyss upp.
Var och lämnade prover igår, hade blodbrist och fick järntabletter, 3 om dagen.
Har tyckt att jag är lite för blek jag också, men skönt att få hjälp!
Har fortfarande inte fått vara iväg med magen, så det är väl den som ställer till det
med järnbristen.

Igår hade vi det mysigt! Vi lagade god mat, kyckling med brieost i, ris, sallad och drack shot!
hihi. Saltlakrits shot! Fasen vad god den var! MUMS!

Jag är så glad över att ha en flickvän som helena!
Hon renasar just nu avloppen!
Jag klarar nämligen inte av det, då jag hulkar, nästan kräks och gråter mig igenom hela proceduren!
*skrattar*.. sådan är jag! ;)
Du är bäst gumman! ;)

Nu är det dags för mig att äta frukost, kokar kaffe just nu och det ska bli såå gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0