Älskade kvinna!

Tänk vad man kan sakna sin käresta!
Jag saknar Helena något alldeles vansinnigt idag!
Hon är på praktik och jag sitter och tänker.
Tänker på att jag verkligen måste ha gjort något bra i mitt liv
som fick träffa på Helena och att hon sedan blev min flickvän!
Hon är underbar, snäll, omtänksam och otroligt vacker..
Hon är min största kärlek någonsin och jag tänker aldrig någonsin
släppa henne! Aldrig!
Jag är tacksam att jag funnit min plats i livet. Landat och vågat ta klivet!
Vi har ett liv tillsammans, en egen liten familj bestående av oss, våra hundar
och våran lilla katt. Jag är nöjd, jag är SÅ nöjd med mitt liv!

Tack för att du står ut med mig! Jag älskar dig!



I helgen så ska Helena bjuda mig på middag ute! Ska bli SÅ mysigt!
Jag längtar så jag går sönder! Dessutom har hon varit iväg och köpt en
alla hjärtans dag present till mig! Jag undrar vad det är i den!
Är ju så nyfiken att jag kan spricka! vill öppna nu, men ska spara..
Mysigt att öppna på alla hjärtans dag också ju! Så jag får snällt låta bli..*hmpf* ;)

Hittade några bilder från när lillen var liten och nova var lite yngre.. haha ;)



Xerox och Nova



Xerox och Nova



Trötta i bilen påväg hem


svartbjörnar i skogen!


Fylls av glädje men också sorg när jag ser bilderna på honom när han var liten.
Tänk att han varit sådär liten! Och även ännu mindre!
Nu är han 9månader,  några centimeter högre än Nova och väger 5kg mer än henne.
Jag kan inte förstå.. Vart tog bejbisen vägen???
Och Nova, hur duktig är inte hon? Hon som var van att vara ensamhund, få all uppmärksamhet
och allt mys! Hon gick in på heltid som "mamma", hjälper oss att uppfostra lillen och är
OTROLIGT duktig! Hon är fortfarande mamma på heltid, hon måste ju tröttna??
Dag ut och dag in är den lille på henne, men hon är så snäll och står så gärna ut.
Hon ÄR en otrolig rottistjej!

/Angelica

Kommentarer
Postat av: helena

Du är så himla söt hjärtat, nu värmde du mitt hjärta massor!!!!!!!!!! Jag måste gjort något bra i mitt liv som har fått träffa dig!! jag älskar dig mest av allt!!!!!Kysss

2010-01-21 @ 16:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0