Bihåleinflammation:(


Hela veckan har jag varit på praktiken och stökat på med en dundrande huvudvärk som aldrig gick över (både jag o hjärtat trodde det berodde på att jag hade bihåleinflammation), igår blev jag less och gick till läkaren för att kolla upp om det var det- och det var det! Men den var inte orsakad av bakterier så det blev bara kortisonspray .. imorse råkade jag ha sönder sprayen!, så typiskt mig! Jag fick göra en nödlösning och hälla upp innehållet i en spruta! Jag är klantarnas klant!!!

Inatt har Phoebe levt rövare och sprungit runt och busat upp Xerox, så han fick minsann ingen lugn o ro!!! Imorse klev jag upp 7 och tog ut busarna...jag gick upp på ängen så att det fick springa av sig och busa lite med varandra:) Xerox är en riktig snöhund, han bryr sig inte om han knappt syns i snön!!!!

Jag ska försöka att hitta lite artiklar osv till rapporten nu medan gumman sover så att jag får mer tid att umgås med henne sen;)

/Helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0