lite nya bilder ..

Ja som jag nämde tidigare så jag ju helena klippt sig!
Idag har jag tagit lite bilder på henne och tänkte lägga ut, så ni som varit nyfikna
kan nu stilla er hunger med dessa bilder ;)

Här är hon! taadaa! :) Nog för att hon har uppsatt i bak, men ni ser så
fint det blev med lugg!!




Nu är hjärtat på praktiken och jag sitter här och dricker ytterligare en kopp kaffe. MUMS!
Vi var ute med hundarna idag innan Helena skulle iväg och körde lite sök och så.
Nu ligger dom utslagna, Xerox i hallen och Nova i soffan! mysigt! :)

Min tatuering, men den är inte klar, det ska i vitt i vingarna som ängeln klär av sig
och sedan ska det dit bakgrund också och den blir färdig i slutet av mars! :)


Vingarna omsluter liksom armen. finfint! :)


Kanske ska fixa hem en film till ikväll? Någon som har någon att rekommendera?

Pappa och Buffe, hunden bor numer hos Helenas bror och har det bra! :)
(jag vet nog att pappa hade vela ha han själv ;P men dom har redan föör många hundar!)


En liten bild på mina föräldrars voffsingar :)


En bild på Adrian, en av min systers son :)


/Angelica


Kommentarer
Postat av: Lilly

Angelica, du har en super fin flickvän! ;)

Och Helena, det passar dig superb.

Stor kram till er // Lilly och Elliot

2010-02-27 @ 12:30:50
Postat av: Angelica

Ja jag vet! Hon är finast! :)

kram!

2010-02-27 @ 13:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0