hund, tatuering och mys!

På torsdagen så var jag in till Gävle för att få min tatuering gjord!
En ängel som klär av sig vingarna pryder numer min överarm, jag är mäkta nöjd!
Jag satt i 4,5timme och sista 10minutrarna var plågsamma!
Men helt klart värt det!
10minuter efter att min tatuering är klar så får jag ett meddelande av min bästa vän, Jenny.
Hon berättar att hon är på BB och att hon är redo att föda!

På fredagen kl 08.27 vaknar jag av att jag får ett mms, i mms:et uppenbarar sig världens mest perfekta lilla barn! Han har en perfekt näsa, en perfekt mun! MIN gudson Johannes!
Jag har blivit gudmor!! Jag är världens lyckligaste människa!
GRATTIS Jenny och Jocke!!

Igår var jag och hjälpte Helene med flytten till hennes nya radhus!
Helenes Ex Stefan var med hela kvällen och hjälpte till! Han satte upp gipsskivor och donade! Vilken karl!
Hon hade gjort god mat och bjöd på öl! Hade det såå trevligt!
Kul att umgås med syster ibland!
Hennes 3 söner kom också, underbara barn!

Japp och under denna resa till Sandviken fick jag ett samtal när jag satt på tåget, fick veta om att en frisk hund ska avlivas. Det kunde jag inte tillåta! Han följer med mig hem och ska få ett bra hem hos Håkan!
Underbart! Det är en underbar hund, absolut ingen problemhund alls!

Jag saknar mitt hjärta! Jag saknar henne SÅ mycket!
Hon är fantastisk och jag LÄNGTAR tills att vi får barn!

Jag älskar dig gumman!!!

/Angelica

Kommentarer
Postat av: Helena

iiiiii imorgon kommer du gumman, jag saknar ihjäl mig efter DIG!!!! Och jag längtar också tills den dagen det ligger en liten bebis i din mage!:) PUSSS

2010-02-20 @ 15:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0