Godmorgon!

Det har varit svårt att sova utan hjärtat inatt, har vaknat massor av gånger!
Jag klev upp halv sju och tog mig en långpromenad med hundarna så de fick
springa och busa i skogen och så tränade jag lydnad med dom.  De är så otroligt duktiga
och snälla hundar!!!!Så nu är de nog lite trötta tills jag kommer hem på lunchen och tar ut
dom:) Har även passat på att borsta vårat lilla Lejon Phoebe!!!:) Är effektiv på morgonen:)

Xerox, Jag & Nova


Phoebe


Jag älskar dig!!!!!


Idag ska gumman tatuera sig.....det kommer bli så fiiint!!!!  Men hon är ALLTID den
vackraste människa jag vet!!!Nu ska jag ta och äta frukost och göra mig klar för att gå
iväg till skolan en sväng!!


/H

Kommentarer
Postat av: Angelica

du är såå duktig gumman!

jag älskar dig!

familjen saknar dig! ska hälsa så mycket från dom!

puss Din!

2010-02-18 @ 08:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0