Back in town!

Hemma hos mina föräldrar har jag haft det fantastiskt bra! Härligt att komma hem till mamma och pappa!
Älskar mammas mat! Älskar deras sätt att vara! Jag ÄLSKAR dom!
Mina bröder kom också föbi in sväng och hälsade på. Underbart att se dom!
Men tiden hos mina föräldrar har handlat mest om Buffe, jag har liksom inte haft så mycket tid till annat :(
Känns väl lite trist, med tanke på att det var många jag hade vela hinna träffa.
men hann med Syrran iallafall :)

Men Nu är jag tillbaka i Östersund!
Igår mötte Helenas bror mig vid stationen.
Hade Buffe med mig på tåget till Sundsvall, sen blev det buss från Sundsvall till Östersund.
Buffe fann sig i situationen ganska fort, trots att han aldrig åkt tåg eller buss!
Han har inte åkt så mycket bil i sitt liv heller... Visst gnällde han lite då och då. Men sov mest!
Helenas bror kommer att få en underbar hund!
När jag väl var framme i Östersund stod Helenas bror och väntade på mig och Buffe.
Sen tog vi en promenad hem till honom.
Där drack vi gott te och småpratade. Buffe tyckte mycket om Helenas bror så det kändes jättebra att lämna kvar honom där!
Helenas bror ordnade med plats till Buffes bädd och fixade matskålarna så dom fick plats!

Senare kom en av Helenas brors vänner, en jättetrevlig tjej och hälsade på.

Jag saknade Helena och då ringde hon! Hon hade nämligen slutat tidigare från praktiken och hon kom förbi hon också och hälsade på Buffe.. och MIG såklart ;)
Helenas syster kom även hon förbi och vi fick skjuts av henne till coop för att handla och sedan skjutsade hon hem oss! Supersnällt då det var nästan -30 grader ute! *brrr*..

När vi väl kom hem så slängde vi oss i ett bad, guud så skönt det var!
jag var helt slut när klockan närmade sig halv tio och vi gick och la oss, jag har sovit som en stock hela natten!


Nä nu är det dags att städa ihop lite! Så trist att hundarna inte kan ara ute nå längre tid, dom är understimulerade! Men det är för kallt, så vi får göra massa sök lekar inne och aktivera dom bäst det går.

Före melodifestivalen när den gick i Sandviken, där dom satt på läktaren och
fick höra all ljuv musik :)


Mamma och pappa, fina!


/Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0