Sök

Igår jobbade gumman så jag städade, bytte gardiner i sovrummet och köket...sen bakade jag bröd och lagade middag... när gumman kom hem var det toppenväder ute så då tog vi en långpromenad med hundarna i skogen och passade på att göra lite personsök med hundarna... de blir så ivriga och Xerox skriker för att han vill söka;)

Nu på morgonen innan Angelica skulle gå på jobbet så visade jag henne min inomhuslek som jag brukar göra med hundarna ibland... jag tar en stol och sätter i vardagsrummet, på den ställer jag en burk i plåt med morötter i, sen tar jag en petflaska med hål i med morötter och lite olika föremål....sen får en och en av hundarna komma in o söka...det låter busenkelt men det är lite trixigt;) När Nova har gjort och får vara i sovrummet skriker hon för att hon vill göra igen;) det är så roligt att hon tycker så mycket om det:)

Nu har gumman gått på jobbet och jag sitter och tar det lugnt innan jag ska dammsuga( ja idag igen, men det blir så mycket grus i det här vädret), sen ska jag tvätta..


Världens mysigaste hundar!!!!



/ Helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0