en trevlig sak :)

Idag är Helena med sin syster Hanna och ordnar med inbjudningskort till Hannas och Urbans giftemål.
Jag är hemma och har städat. Antar att dom har det en aning roligare än vad jag har haft det idag.

Det enda som har varit kul idag var när jag var på gymmet, då signalerar en kille åt mig att ta av mig mina hörlurar, det gör jag och säger - ja?
Han frågar om jag tävlar i body building eller fitness eller något? att jag har en fin kropp och ser fruktansvärt stark ut.
jag börjar fnissa lite och säger att det gör jag inte, men jag har brottats tidigare..
Då frågade han vart jag kom ifrån, för nog hörde han att jag inte var härifrån.
Jag blev iallafall jätteglad och sträckte lite extra på mig :)

Idag körde jag ett hårdpass, körde biceps, lite triceps och sedan bröst.
Kändes hur bra som helst idag, jag kände mig stark!

Vad har jag gjort mer idag då? ingenting! jo städat som jag tidigare skrev och nu lagar jag mat.
Helena lär väl äta hos sin syster antar jag.. men gör extra utifall hon inte gör det..

Nu ska jag fortsätta med maten.
Kyckling och ris! mums!
Önskar bara att vi hade sallad hemma..

/Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0