årets första bränna

hundarna har haft en vilodag idag, det behövde dom
med tanke på vad mycket motion dom fick igår.. Helena gick ju med Nova härifrån upp pöå frösön till hennes föräldrar också och det är ju en bra bit om man säger så!
Efter det så tog hon ut Xerox och tränade lydnad.
och när jag kom hem från jobbet så hade Helena lagat jättegod mat kycklingklubbor och ris + beasås och till efterrätt blev det frukt och glass kolasås! MUMS!
Var så gott så gott!! Älskar hennes mat!



Efter det så tog jag inlines och Xerox och Helena tog cykeln och Nova.
Sen åkte vi en sväng. Det var kul :)
Till och med Nova speedade på ordentligt, det var som att dom triggade varandra. hihi :)

Nu sitter jag här i soffan, solbränd och fin ;)
Fick årets första REJÄLA bränna igår på jobbet.. Nu undrar ni väl vad jag jobbar med efter att
ni sett denna bild:


Jobbade lite mer på den idag på jobbet.. så nu har det röda lagt sig och brunfärgen tagit vid ;)

/angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0