vaccination

Idag har vi fått pengar! Synd att alla mina kommer att gå åt till räkningar.. SUCK!
MEN med kärlek så klarar man sig länge..och DET om NÅGOT har jag iallafall!
Inte ens all världens pengar kan jämföra sig med kärlek!
- Jag älskar dig gumman!

Idag var vi utanför lägenheten som vi har fått också och JÄKLAR vilken ballkong! det är den största ballkongen jag har sett! så roligt!
Ser fram emot att få flytta ihop "på riktigt".. att få en större lägenhet och fia och dona som vi vill.
Jag ser fram emot att bådas namn ska få stå "ordentligt" på dörren! allt det där! åh! jag vill nu!



I morse så åkte vi med Xerox till veterinären, han fick sin 12veckors spruta! ÄNTLIGEN!
NU kan vi börja träffa andra hundar! jeeehaaa! ;-)

Sitter nu och försöker få tag i mina förra chefer så att dom kan lämna referenser till en chef här i Östersund :-)
Kanske, kanske kan jag få jobb. Visserligen inom vården. Vill ju helst jobba inom butik, men går det inte så går det inte och som det ser ut med jobb nu, så går det inte.
Har ju jobbat som personlig assistent så många år innan, så det är lite lättare att få in en fot där..

Nu är Älsklingen uppe i berget och går. Ikväll ska jag cykla med Nova. Hon är ju skendräktig igen, så idag ska jag hämta ut ytterligare lite medecin och sedan ska vi öka på motionen ännu mer (?!)

Nu ska jag slänga i mig lite mat och sedan ska jag till arbetsförmedlingen.

/Angelica

Kommentarer
Postat av: My

Så du kanske har jobb på gång, hoppas du får de! :)

2009-05-25 @ 20:09:34
Postat av: angelica

ja det hoppas jag med.. svårt nu.. suck :-(

2009-05-26 @ 10:37:35
Postat av: Jessica S

Och ni var inte förbi hos oss och hälsade på fy skäms på er! Va skönt att han har fått sin spruta:)

Hoppas du får jobb snart

2009-05-26 @ 13:13:54
URL: http://jessicalejonhearth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0