bilder och ord.

Xerox har sovit hela natten, men vaknade framåt morgonkvisten och skulle leka.
Ingen av oss kunde få honom att somna om, tillslut la vi oss i sängen och struntade i honom i hopp om att han skulle somna om, men icke.
Vi vaggade honom igen och då somnade han. skönt!

När vi var i Sandviken så var det underbart! Vi njöt i fulla drag av både hundar och natur! och det var kul att träffa mina föräldrar och mina bröder, jag har saknat dom sååå otroligt mycket!! Jag älskar er!

Jag älskar dig Helena!

Tågresan hem till östersund från sandviken gick bara bra, lillkillen sov hela vägen och visade inga tecken på att han ville kissa dom gånger han vaknade till.
Nova låg på golvet och var trött och sov mest hon med. Måste vara jobbigt att vara extra-mamma till en sådan här liten illbatting!

Lite bilder på dom  och på Sandviken-promenaderna i skogen. mys!

Helena på tåget till Sandviken.


Nu är det vår i Sandviken! :-D




Hundpromenix med Harrry (mina föräldrars hund, en belgisk vallhund) Boss (också mina föräldrars hund, en schäfer, Nova och Xerox


Nova boss och Harry


Nova och Boss


Xerox och jag


Xerox och Baby


KOMSI KOMSI VOVVARNA!!!


Harry


Nova


Harry och Xerox


Nova och Xerox


Nova Xerox och Harry


/Angelica








Kommentarer
Postat av: hanna

ooh va söt xerox är! Ojojoj.. mans er ju hur liten han e när han sitter bredvid storhundarna:P

2009-05-06 @ 10:25:04
URL: http://ubbeohanna.blogg.se/
Postat av: Angelica

haha! ja visst gör man :-) han e inte så stor.. men naggande söt! ;-)

2009-05-06 @ 14:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0