You Can Shake The Mountains

Länge har jag väntat på den studen då man kan slå sig till ro med den man älskar....Nu sedan 8 månader tillbaka är utekvällar utbytta mot hemmakvällar med älsklingen och våra djur, det känns underbart!!! Livet är underbart när man får vara med den ens hjärta slår för, att vara nära och bara få känna den andras närvaro. Livet är underbart med dig mitt hjärta, med dig min Angelica!! Du är den vackraste kvinnan i världen och jag är så glad att du vill vara med just mig!!!:) Jag älskar dig idag, imorgon och föralltid!





....And you can
shake the mountains with a whisper
and you, you speak
and I fall at your feet
and you are so beautiful
and I am so in love with you
you, you lead
and I will follow close behind....

Kommentarer
Postat av: Angelica

tack älskling. du är så söt med mig! jag älskar dig! puss!

2009-05-26 @ 12:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0