Livet

Nu har vi precis kommit in. Vi hade med oss picknik och gick till badhusparken, där myste vi ett tag med kaffe och mackor med korv på. Hundarna lekte lite och det kom lite folk förbi som ville hälsa.
Bra för både Xerox oh Nova!
Sen begav vi oss till en liten strand längre bort, men den ligger efter sjön. Det är mitt nya favoritställe!
Jag letade glas som blivit slipat av vattnet och det fanns gott om det! Men jag tycker slipat glas, med rundade kanter är så fint! Vi ska ha dom i lyktor med ljus sedan! Det kan nog bli riktigt fint!
Jag hittade genomskinligt glas, vitt glas, grönt glas och brunt glas. fint!
Det höll jag på med medans Helena läste och hundarna badade lite och lekte med pinnar och även en uppblåsbar frisbee (?) som xerox spårade upp. HAHA! han är underbar med sin nos!

Annars har vi det fantastiskt bra tillsammans och jag är fortfarande den lyckligaste kvinnan på jorden som fått träffa just Helena! Vi har nu fått en större lägenhet och vi flyttar in i juni (förhoppningsvis)

Lite bilder från idag!

Nova o Xerox

Lekstund vid "stranden". Xero hoppar över Helena för att ta Nova





Nova



Xerox




Titta vad underbart vacker han är!!







/Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0