tjing

Nu ska jag snart ta mig ut i solen med vovvarna!
mys!

Phoebe har vart kelsugen, så hon och jag har legat i sängen och myst.
Hon har även fräst i ordentligt till Xerox idag som är ganska jobbig på henne emellanåt, men ligger Pheobe på en stol så är det inte så att hon blir rädd och flyttar sig, nejdå, det är en modig liten katta med klös i det där! hon fräser i till ero sedan lägger hon ner huvudet igen och slumrar.. haha! Hon är så bra Phebban! Lika cool som mor sin ;-)

Nu ska jag bara slänga i mig en macka, sen bär det av med nova i koppel och lillen i famnen, men Nova går bara i koppel över vägen, sen har jag henne lös hela tiden. skönt! lättare när man har en liten på armen också!

tjingeling!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0