Middag

Vi har lagat god lördagsmiddag!!:) Det blev kycklingfileer fyllda med brieost och vitlök som vi på någotvis hittade på;)  älsklingen gjorde en supergod sallad!!! Till efterrätt blev det ananaspaj (supergott recept ifrån Theres mamma) och glass!! så nu är vi minsann proppmätta kan jag lova!:)




Dessutom har vi en liten vilding som kutar omkring här, men snart kommer han troligtvis att somna som en liten stock!!!:)

Nu väntar jag på att min Essi ska komma upp ur tvättstugan så jag får pussa massa på henne!!!!!!!!:) NUUU så:)
Fortsatt trevlig helg:)

/Helena

Kommentarer
Postat av: Angelica

ja det var supergott älskling! Du är såå duktig på att laga mat! Och efterrätten var supergod! mumma!

jag älskar dig!



kyss!

2009-05-09 @ 20:15:03
Postat av: Tess



Haha se där, där kom Mamis recept till användning. Gott:)

2009-05-10 @ 21:56:35
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Kikade runt och hamnade på din blogg :) Kika gärna in på min blogg om du vill läsa om mig, min chihuahua Tindra och massa shopping! Givetvis bjuds det på en hel del bilder också.. Enjoy ;-)

2009-05-13 @ 14:11:14
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0