Zzzz..uppföljning.

Idag har vi tagit sovmorgon, var sjukt skönt...tror älsklingen blev liiite brydd när hon vaknade och såg att jag låg kvar i sängen och hon sa - nämen älskling är du trött idag? jaaaa svarade jag! Någon gång måste man faktiskt få vara det med!!! Rekordet denna vecka var att sova till 9.15!!!




Annars har helgen varit lugn och skön:)

Älskar min lilla tokfrans!!!

/H

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sådär ja! Nu har jag varit på isen med Nova, så hon fick leka med Alma.
Jag fick träffa My och Robin, det är himla trevliga och roliga båda två! :-)
Fick mig ett gott skratt då My fortfarande var full! hahahah! ;-)


Kallt var det idag på isen, brrrrr. Det blåste som bara den och vindarna var verkligen isiga tyckte jag!
Jag kom hem för en halvtimme sedan men fryser fortfarande.
Kanske hade för lite kläder på mig..

Helena är på skolan med Lina och pluggar. Tomt hemma.

Ikväll blir det ett Box-pass för mig och hjärtat, ska bli såå roligt! (men jobbigt)...

Nu ska jag ta en varmdusch, tina upp och läsa..

Saknar dig gumman min.


Kommentarer
Postat av: Sandra

hihi =) Låter bra det.. haha ska göra de ;) Va härligt att se/läsa att du/ni är så lyckliga :)

Och skönt me sovmorgon ;)

Kram

2009-03-08 @ 12:58:10
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: My

haha ja inte konstigt att de lukta sprit lite då o då! :D

Fin bild på er två! ni e så söta tillsammans! :)

2009-03-09 @ 18:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0