lillängen, promenad och boll till Pheobe

Idag har jag och Helena varit upp till Lillänge och jag har lämnat in jobbansökningar.
Ikväll ska älskling laga mat, god mat! Hon är duktig på att laga mat min tjej :-)
Sen blir det även efterrätt! mums!
Jag tror att jag håller på att bli lite bortskämd.. *ler*... hon är bara för söt!

När vi kom hem från Lillänge så gick vi på bolaget och inhandlade lite vin till ikväll.
Sedan följde jag med henne till optikern och läste tidningar medans hon gjorde sin kontroll av linserna.

Idag var det RIKTIGT isiga vindar, hoppas det vänder snart!

Väl hemma igen så tog vi en promenad med Nova, gjorde lite söklekar och kastade boll och pinne.
Sökleken idag blev frolic som man klämmer fast i barken på träden i olika höjder och på olika träd, sedan har Nova att göra!
Hon älskar söklekar. Så roligt ;-)

Phoebe fick en boll som hon var måttligt stolt över.


Lite bilder från idag.


Nova får lite hjälp av baby att hitta frolic


Kasta pinne och Nova springer fort


Kasta igen!!!


Hopp då Nova, hopp!


HOPP och Nova laddar!


Älskar dig!



/Angelica

Kommentarer
Postat av: Caroline

Men ni kunde ju inte komma till oss för att ni skulle till Sandviken... Nu blev jag besviken :(

2009-03-28 @ 08:59:42
URL: http://nindo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0