Älskade vackraste du.

En vacker dag ska jag gifta mig med denna kvinna!
Hon som fått mig att känna som aldrig förr, hon som fått mig att känna saker som jag inte trodde existerade.
Hon är underbar på precis alla sätt!
Hon har fått mig att leva igen, vilja stadga mig.
Jag trodde aldrig att jag skulle vilja stadga mig, inte förrän jag träffade henne.


Första gången jag såg henne, när hon  klev av tåget hemma hos mig i Sandviken, så bestämde jag mig, - henne ville jag ha och jag skulle göra allt i min makt för att få henne, göra henne lycklig och älska henne varje dag.

Hon klev av tåget, drog lite lätt i sin lugg och kollade ner i marken, det var som om hon inte vågade titta på mig.
Det enda jag kunde tänka var "lätta upp stämningen, lätta uppstämningen Angelica och gör det NU".. Så jag ropade till henne och frågade;
- Kan du andas?

(kan du andas? herregud, var det de enda jag kom på att säga??) Nu, såhär i efterhand brukar jag fnissa när jag tänker på det.

- Nästan inte, ropade hon tillbaka..

Hon kom närmare och jag hade Nova med mig, tänkte att det är alltid bra att ha hunden med sig, för OM det blir någon riktigt pinsam tystnad så kan man inleda en konversation om hunden.. alltså Nova.
Hon måste ha känt sig riktigt uttittad av mig, då jag följde varje steg hon tog och kollade varje rörelse hon gjorde, jag tyckte hon var vacker.
När hon vl var framme vid mig så kramades vi och det första jag tänkte var "GUD VAD GOTT HON LUKTAR!". Sedan fylldes hela jag med en sådan ömhet.


Sen bar det av hem till min lägenhet. När vi klev innanför dörren så visste jag, det skulle vara VI, hon och jag.. vi tillsammans.
Det blev en mycket mysig kväll, jag minns knappt vad vi gjorde eftersom jag var så nervös, jag minns att vi satt i soffan och allt jag ville var att röra vid henne, ge henne en kyss och hålla henne tätt intill. Jag gjorde det inte, då jag inte vågade.
Men jag visste att jag inte tänkte låta den här kvinnan gå till spillo.

Jag älskar dig Helena jacobsson!
Du är den vackraste jag vet inifrån och ut!
Du är min skatt och varje dag jag får vakna upp bredvid dig så känner jag mig lycklig.
Du ÄR lycka!

"Plötsligt stod hon där, leende och med en utsträckt hand plockade hon upp mig under sin färd.

Ängeln i mitt hjärta visade mig vägen till hennes.

Hon var annorlunda.

Skör som porslin men ändå med sådan styrka.

Jag invaggades i en mycket otrygg trygghet, vågade inte tro, tänk om detta var lek?

Hon smekte mitt hår med fast, trygg hand.

Jag fann kärlek.

Hos henne.

Kärlek.

Cirkeln är sluten och vi är föralltid sammanlänkade."

/Din Angelica
















Kommentarer
Postat av: Jenny

Å vad fint skrivet! Jag fick tårar i ögonen. Önskar er all lycka. Ni e så fina!



Ps: Jätte fint kort på dig helena när du ligger ner i skogen:)



Puss o kram till er!

2009-03-04 @ 13:51:08
Postat av: Angelica

Tack Jenny vad söt du är! Nu blev jag glad och Helena med, även om hon är i skolan just nu.. men hon blir glad sen när hon kommer hem och ser din fina kommentar :-)



love u!



puss!

2009-03-04 @ 14:23:41
Postat av: jenny

Å vad fint skrivet! Jag fick tårar i ögonen. Önskar er all lycka!



Ps: jätte fin kort på helena i skogen.



Puss o kram på er båda!

2009-03-04 @ 15:27:44
Postat av: Marre

naaaaaaw!! :) Sötisar ni e ;D



pyss å klam! :)

2009-03-04 @ 15:47:25
URL: http://klenmarlene.blogg.se/
Postat av: U will never guess

"Kan du andas?" Haha! Fick mej ett riktigt gott skratt här! Ser dej framför mej nu Nanni, hur du verkligen ska komma på nå bra o säga å så kommer de där.ASG

2009-03-04 @ 15:57:52
Postat av: Angelica

Marre : Tack :-)



U will never guess: haha, nej jag kan nog inte gissa vem du är, men måste vara någon som känner mig ganska väl? men vem?.. hihi.. ja det är jag i ett nötskal det ;-)

2009-03-04 @ 16:35:22
Postat av: Helena

åhhh vad fint skrivet gumman:) du är det sötaste någonsin!!!!Älskar dig:)

2009-03-04 @ 16:50:44
Postat av: jessica

va fint,det märks verkligen att ni är kära och lcykliga

2009-03-05 @ 10:27:48
URL: http://jessicalejonhearth.blogg.se/
Postat av: Lilly

Åh, lycka är att få vara med någon man älskar!



Helena min vän, snart vill jag träffa din lyckliga =)

2009-03-06 @ 10:36:14
URL: http://lworld.blogg.se/
Postat av: My

"Kan du andas"

hahaha du e rolig du ;)

2009-03-07 @ 09:59:09
Postat av: take a wild guess!

en till som har ett bra luktsinne! ;)

2009-03-07 @ 17:45:43
Postat av: Angelica

My: ja, ibland så får man till det.. hahah! ;-)





Take a wild guess: hmm, nä vi vet inte.. så vem är det? :-P

2009-03-08 @ 14:55:04
Postat av: u have to guess..

..cuz i will never tell. :D

2009-03-09 @ 22:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0