Mys!!:)

Blev inte att åka till Sandviken i helgen då vi inte hade råd:( känns väldigt trist då båda verkligen
ville åka!!!Men nu passar jag på att umgås och mysa ordentligt med mitt hjärta!!!:)
igår gjorde vi mysmiddag och bara tog det lugnt, var väldigt skönt med lite lugn o ro!:)



Idag har vi varit oerhört duktiga och städat och tvättat lite:)dessutom tog vi och solade lite,
superskönt!:)  Hon är den underbaraste flickvännen man någonsin kan ha och jag älskar att leva med henne!





Du är ljuset, du är kärleken!!!
Jag älskar dig! Idag, imorgon och föralltid!!!

/Helena

Kommentarer
Postat av: Jessica

Lilla rara helena,är du bakis ida? :p Ja låg och sov så gott när du ringde där runt kl 2 på natten,Sen när ja väl svarade la du på haha.

2009-03-29 @ 10:47:52
URL: http://jessicalejonhearth.blogg.se/
Postat av: Angelica

det var sååå gott älskling! Du är bäst på ALLT!!! puss!

2009-03-29 @ 20:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0