tenta.

Idag har Helena sin stora tenta. Jag hoppas att det går bra för henne.
Hon var så nervös i morse och vem skulle inte ha varit det? till och med jag är nervös, fast jag inte har något att vara nervös över... *håller tummarna*..

- LYCKA TILL BABY! Jag älskar dig!


När Helena knatade iväg till skolan imorse för att möta Lina och gå igenom alla papper en sista gång innan tenten kör igång idag på eftermiddagen så följde jag och Nova med.
Vi gick med Helena en bit, men vek sedan av och gick över isen hem, det blev en mysig promenad med boll lek och lite lydnad/fritt följ.  Nova tycker det är kul att träna lydnad. Jag tror att hon känner sig duktig! och det ÄR hon!
Sedan gjorde vi lite roliga söklekar där hon fick leta lite godis utströdd lite här och var. Fantastiskt vilket luktsinne dom små liven har!

Jag längtar tills det blir sommar så vi kan strosa runt i skogarna, Nova älskar skogen och hon älskar gräs! Nu lääängtar jag!!!! och i sommar så åker jag och Helena till mamma o pappa och ska vara i våran stuga! åh så skönt! då blir det mycket bad och sol! och hundarna kan ströva fritt! underbara sommar, kom NU!





/Angelica

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hoppas det gick bra på tentan helena:)

Ni får ta nova och hälsa på nått tycker jag:)

2009-03-26 @ 15:28:00
URL: http://jessicalejonhearth.blogg.se/
Postat av: Marie

Vad fina ni är tillsammans!



Ha en fortsatt bra kväll (eller dag i morgon )

2009-03-29 @ 23:33:14
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0