Sjukisar

Både jag och Angelica ligger hemma o är sjuka idag, fyyyy tusan vad jobbigt och trist det är att vara sjuk... som tur var kom pappa och hämtade Nova nu så hon får sig en rejäl promenad ändå!!

Angelica har iallafall varit effektiv och gjort chokladbollar,  då kom jag genast och tänka på en gång när hon var hos Ellinor.... Ellinor gjorde chokladbollar och jag pratade med Angelica i telefonen,  man hörde hur Angelica beklagade sig över hur länge det tog för Ellinor att göra de där chokladbollarna! Hon blandade smeten i slow motion och lika så när hon skulle rulla dom....*haha*  Men jag vet att hon inte är den enda som är seg, för det är minsann fru A emellanåt med;)

Fy tusan vilken tusans hosta!!!

Kommentarer
Postat av: Ellie

HAHAHAHA! Jasså hon kan vara långsam ibland frugan din ibland? Det är då inget jag märkt av, fast i och med att jag redan är långsam så märker jag nog inte av om någon annan är det. Så om man jämför med exempelvis dig, så är jag går jag nog i dubbel-slowmotion! Men det gör inget, alltid retar det nån :D

2009-03-11 @ 19:32:16
URL: http://elliefant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0