pluggar och myser..

Nu är vi nyfärgade i skallen både jag och Helena. Blev inga nämnvärda förändringar. Helenas hår ser ut som vanligt men hon har jättefina slingor! Vart superbra!
Jag är mörkhårig som vanligt, inga slinger, inte ens highlights denna gång :-(

Idag är vi hundfira, då Nova är i stugan med svärfar! underbart skönt!
Helena har pluggat idag och jag har förhört henne, hon är väldans duktig min tjej!
Vi har tagit en lång härlig promenad i solskenet och samlat lite energi till lite med pluggning nu!
Jag fullkomligt ÄLSKAR att umgås med min tjej! jag älskar det, älskar det, älskar det, älskar det!!!
Vi har så kul ihop!

Ikväll ska vi bara ta det lugnt och kolla på melodifestivalen och mysa.
Helena ska göra en god middag och efterrätt. Mys!! sen blir det ett glas vin också.











Kommentarer
Postat av: DIXIE DELANIE

Have a nice day!



Many hugs Delanie! :)

2009-03-16 @ 14:39:15
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0