Oturs promenad

I söndags var man lagomt bakis, fyyyy tusan... och då skulle man ut på hundpromenad så att Nova och Alma skulle få leka.. det gick ju bra, men på något konstigt vis så lyckades de välta omkull mig när det lekte.. allt gick i slow motion från det att de anföll tills att jag låg platt som en pannkaka i snön!! My var iallafall snabb med kameran när detta hände!!




...men ni ska inte tro att det var nog med denna händelse under denna promenad. Nämligen när vi ska gå över bron så kommer det en STOR hund som ser lite arg ut och Angelica säger att jag ska hålla hårt i Nova för den andra hunden förmodligen kommer göra utfall. så jag höll i Nova allt vad jag kunde, men någonstans måste jag ha glömt bort att kolla var jag gick eftersom rätt vad det var for jag med en kraftig duns rätt ner i backen!!! O skriker ut  ÅHH HERREGUD!!! Sen skyndade jag mig upp med ett enda ryck med hopp att ingen skulle ha sett vad som hänt! Angelica stod o gapskrattade och Nova såg mest paff ut!!

Min och Angelicas nya grej på hundpromenaderna är namnlekar, den ena säger ett namn o den bokstaven det namnet slutar på ska den andra säga ett nytt namn på...sen håller det på så! det brukar resultera i att Angelica blir arg på mig o kastar mig ner i en snödriva!*haha*

För övrigt är min älskling otroligt roligt!!!! Jag älskar varenda liten millimeter av dig gumman!!!!

/Helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0