ledsamt!

Tog ut hundarna i morse och fan vad segt det var! Jag var så
trött, så trött att jag höll på somna under promenaden.
När jag väl kom in så tänkte jag att det var lika bra att vara uppe
så jag gjorde mig lite frukost och kollade på tv.
Jag HATAR tidiga morgnar! (uttalas må:r,nar)
Min kropp skriker när jag måste gå upp tidigt, den orkar inte!

Hela min familj och släkt ska åka till Säfsen den 17, jag och Helena kanske inte
kan följa med! Vi har ingen hundvakt!
Mina föräldrar och min moster + hennes man hade duel bröllop och dom firade
nämligen 20år som gifta den 1/12!
Så då har dom hyrt 4stugor i Säfsen där alla ska spendera 4dygn tillsammans!
Med bastu, god mat och dryck och skid/snowoard-åkande!
Det känns jobbigt och ledsamt att vi inte kan följa!
Då måste vi lämna in dom på hunddagis och det kostar 900kr för 4dygn och 2 hundar,
inte så farligt pris alls, OM man hade pengarna! SUCK!

Helena sover än. Xerox och Nova leker och jag är trött.
Pheobe vet jag inte vad hon är eller gör, men något gör hon.
Igår bakade vi marsipan figurerm bestående i de flesta former.

Nu ska jag snart ut med hundarna igen.

/A

Kommentarer
Postat av: Helena

Inte liiiiiiiiiiiite bitter du lät gumman....

2009-12-07 @ 14:32:47
Postat av: Marre

lördan å söndan skulle jag kunna va hundvakt.. men tyvärr värre me torsdan å fredan då :/

2009-12-07 @ 21:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0